דגם מומלץ של שעון ארמאני

בית האופנה ארמני ידוע במנעד של מוצרי אופנה איכותיים אשר הפכו לחלק מהשגרה של רובנו, אמנם ישנם דגמים שונים המשתנים בעלויות, בסגנון העיצוב ובעוד פרמטרים דומים אך כולם נרקמים בבית האופנה האיטלקי. מבין שלל היצירות המרהיבות של חברת ארמני נוכל למנות בין היתר בתי קפה, מסעדות, בתי מלון מפוארים ביבשות שונות ועשרות פרזנטורים מהמוכרים בעולם. ומבין שלל היצירות היפיפיות של חברת ארמני, נוכל לרכוש עבורנו או עבור האוהבים שלנו שעון חדש ומעוצב מבית האופנה ארמני המגיעים בגוונים שונים ויכולים להתאים בתור כל מתנה ופרק יד.

שעוני ארמני מומלצים לגבר

את הדגם הראשון של שעוני הגברים נוכל להתחיל מדגם AR2448 והוא בעל רוחב רצועה של 22 מ"מ אשר עשויה מפלדת אלחלד בצבע כסף. עובי לוח השעון הינו 13 מ"מ וצבעו בצבע כחול יפיפייה והוא בעל מנגנון קוורץ. כל אלו מתכנסים תחת זכוכית קריסטל איכותית והופכים את שעון מדגם AR2448 לעמיד נגד מים עד כ50 מטרים. עלות השעון נעה בין 460-520 שקלים, עם אחריות של עד 24 חודשים במרבית חנויות התכשיטים. לצד דגם זה קיים עוד דגם מעולה ומומלץ לא פחות עבור גברים והוא כמובן דגם AR11023 האנלוגי, בעל רצועות סיליקון ולוח שעונים בצבע כחול. בנוסף דגם זה מגיע עם לוח שעונים במגיע עם כרונוגרף ותאריכון וצבוע בצבע כחול. מחירו של השעון נע בין 425-480 שקלים.

דגם מומלץ של שעון ארמני לשני

ובאשר למין היפה ישנם לא מעט סוגים שונים של שעוני ארמני, המגיעים עם תחושת יוקרה והידור בדיוק כמו דגם AR1991 האנלוגי אשר מגיע עם רצועה כסופה, לוח שעונים העשוי ממנגנון קוורץ ומעל הכל עיצוב יוקרתי ומרשים שתופס כל עין. עובי הלוח בשעון עומד על 10 מ"מ ואילו קוטרו של הלוח הינו 32 מ"מ, וכל אלו יחדיו מצליחים להחזיק מעמד 50 מטרים תחת המים. את השעון המעולה הזה ניתן לרכוש כמתנה לחג, מתנת אירוסין ואפילו מתנת יום הולדת כאשר עלותו נעה כיום בין 1,000 עד 1,200 שקלים.