דירות למכירה בקפריסין יד 2

קפריסין היא אחד האיים הגדולים ביותר בים התיכון עם חופים מדהימים ולייף סטייל של שמש, מסיבות ונכסי יוקרה במחירים סבירים. תוסיפו לכך את הרילוקיישן של לא מעט ישראלים שעובדים בקפריסין והתחילו לבנות שם מיני קהילות ותקבלו הזדמנות מפתה לרכישת דירה שנייה או בית נופש. אז איך קונים דירות למכירה בקפריסין יד 2? התשובה כמו תמיד היא תלוי וכמו יהודים טובים נענה עליה במספר שאלות:

האם אתם מתכוונים לגור בקביעות בקפריסין?

האם אתם רוצים להשתמש בדירה כבית נופש?

האם אתם עומדים להשכיר את הדירה שלכם?

האם אתם צריכים לעמוד בסף השקעה מינימלי כדי להיות זכאים לתוכנית תושבות קפריסין לפי השקעה?

אז לפני שנגע בערים ששווה לכם לשקול ולבדוק, חשוב לדעת שקפריסין מחולקת לשני חלקים:  צפון קפריסין נחשבת לטורקית, בעוד שדרום קפריסין נחשבת ליוונית וחלק מהאיחוד האירופי. מומלץ להתרחק מדירות למכירה בצפון קפריסין מכיוון שהבעלות על הנכסים שנוייה במחלוקת. מרבית רכישות הדירות בקפריסין מתבצעות בארבע ערים עיקריות בדרום קפריסין: ניקוסיה, לרנקה, לימסול ופאפוס. אז איך בוחרים? לפי תקציב ולפי אורח החיים המתוכנן שלכם באי.

הערים הטובות ביותר לרכישת דירות בקפריסין

לימסול

אז אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הקבוצה המקומית מרבית חובבי הספורט בישראל נחשפוו לעיר. העיר נחשבת אחת הערים הקוסמופליטיות וניתן למצוא בה המון בתי ספר בינלאומיים מצוינים, מה שהופך אותה אידיאלית למשפחות. יש בה את כל מה שצריך כדי לנהל חיים נוחים, עם הרבה חנויות, מסעדות, ברים ומקומות בילוי לבחירה.

אם תרצו להשכיר את הנכס שלכם לשוכרים, תוכלו לעשות זאת בקלות יחסית שכן כרגע יש ביקוש גבוה לדירות בלימסול בגלל ההיצע המוגבל שלהן. מגורים בלימסול, לעומת זאת, יקרים יותר מאשר בערים אחרות.

פאפוס

אם חשוב לכם קרבה לשדה תעופה אז פאפוס היא המקום עבורכם וכן אם אתם רוצים לחסוך בעלויות המחיה. דירה בפאפוס היא קלאסית לאנשי עסקים הרוצים לחיות ברמה גבוהה בעיר זולה יחסית. מה שכן קשה מאוד למצוא בה דירות משום שרוב הנכסים הם בתים פרטיים.

ניקוסיה

ניקוסיה היא נהדרת עבור אלה המעוניינים להשכיר את הנכס שלהם, שכן יש בעיר ביקוש יציב לדירות. קפריסאים רבים עובדים בניקוסיה מכיוון שזו עיר הבירה, כך שההזדמנויות להשכרה לטווח ארוך כאן מוכיחות את עצמן כהשקעות טובות. עם זאת, ניקוסיה ממוקמת בפנים הארץ ואין לה גישה ישירה לים, כך שלא יהיה זה חכם לקנות נכס בניקוסיה אם אתם בקטע של נופש ונוף לים. על לרנקה נרחיב אולי במאמר אחר.