מנתחים פלסטיים מובילים בישראל

עולם הניתוחים הפלסטיים הפך בשנים האחרונות להיות אחד מהעולמות המושקעים והפופולריים ביותר, כאשר השימוש בו הולך ומתרחב ואינו שייך רק לבני הגיל שלישי אלא ללא מעט שכבות גיל מהאוכלוסיה.
אפשר לראות זאת החל מאנשים שסובלים מעודף שומן, אנשים הסובלים מכתמי שמש, מצלקות ועוד מגוון טיפולים ונושאים שונים שבהם תוכלו להיעזר בטיפול קוסמטי ופלסטי. אך יחד עם ריבוי סוגי הטיפולים מתרבה לה כמות הרופאים שקיימת כיום בישראל, כאשר תוכלו למצוא עשרות ואף מאות של רופאים בעלי אישור ועוד לא מעט רופאים שעובדים כיום ללא אישור וללא כל פיקוח. ולכן אם גם אתם זקוקים לטיפול פלסטי כזה או אחר, קיבצנו עבורכם את המנתחים הפלסטיים המובילים בישראל, ככה תדעו שלא עובדים עליכם ושאתם מגיעים עם המלצות לאנשי מקצוע מעולים.

כל הטיפולים

מרבית הטיפולים שמוצעים כיום מאפשרים מגוון רחב של פעולות, חלקן אף מאפשרות כיום טיפולים הופכיים כמו הוצאת שתל למשל, או תיקון של ניתוחי אף או אוזניים. פעולות אלו לא פעם יכולות להיות מורכבות ועדינות מאוד, הידיים שאמורות להתעסק באותן פעולות אמורות להיות בעלות ניסיון וידע מספיק מרשים ועמוק בכדי לבצע פעולה שכזו בשלמות. לכן הכנו עבורכם את שלושת המטפלים שיוכלו לבצע עבורכם מגוון רחב של פעולות פלסטיות, עם ידע עצום וניסיון מרשים למדי.

  • ד"ר אלדד מור
    נחשב לאחת מהדמויות היותר מכורות בכל הקשור לניתוחי פלסטיקה ולבטח צפיתים בו באחד מהערוץ כמו 12, 13. יחד עם זאת הוא משמש גם כיועץ וכותב של לא מעט עיתונים שונים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה. ד"ר אלדד מור הוא בוגר לימודי רפואה בטכניון, התמחה בבית החולים הדסה עין כרם ומתמחה במגוון טיפולים פלסטיים כמו: מתיחת פנים, ניתוחי אוזניים, שאיבת שומן, שתלים בישבן, החדרת חומצה הלוריאנית ועוד. את ד"ר אלדד מור תוכלו לפגוש במראה שברמת אביב או בזו שבאילת, יחד עם זאת גם בקופת החולים מאוחדת.
  • ד"ר עמי ברק
    בעל ניסיון בכל הקשור לניתוחים פלסטיים בארץ, כיהן כיושב ראש ועדת התמחות של איגוד הכירורגיה הפלסטית בישראל, מרצה ומדריך קליני בבית הספר לרפואה בטכניון ונחשב למרצה המצטיין במשך שלוש שנים ברציפות. ד"ר עמי ברק מבצע ניתוחים הכוללים הקטנת חזה, הרמת חזה והגדלת חזה, מתיחת צוואר, מתיחת בטן, מתיחת פנים, ניתוחי עפעפים וניתוחי אוזניים. את ד"ר עמי ברק תוכלו לפגוש ברחוב שדרות ההסתדרות 55 שבחיפה.
    וכמובן גם ד"ר רון עזריה המפורסם.