קשרים בלימוד הקבלה

לאורך הלימוד שלי בקבלה למדתי מלא דברים על העולם על עצמי ועל המציאות. הכי מיוחדים אלו הקשרים שפיתחתי עם אנשים. מאוד קשה להסביר את זה ,אבל זה קשרים מעולם אחר. קשרים עם אנשים יש להם מטרה להתחבר ביחד ליצור מקום של אהבה וחיבור לאחרים. הקבלה מלמדת להיות בקשר בריא,לתת אהבה לאחרים,להיות אלטרואיסט. אבל לא אלטרואיסט כמו בעולם ,אלא אמיתי עם לב פתוח. ב"קבלה לעם " בלימוד לומדים תלמידים מכל העולם. כל יום יש שיעור קבלה ב3 בלילה שמשודר לכל העולם בתרגום סימולטני לפחות 5 שפות לפחות,זה אומר שכל בוקר סביבות 2000 איש לפחות צופים בשיעור ביחד.

פאזל בני ברוך

לומדים במטרה אחד,לעשות את העולם הזה טוב יותר, להפיץ את החוכמה הקבלה לכל העולם. זה קורה במשך 15 שנה לפחות.הכי מדהים לראות אנשים מכל העולם לומדים עברית וקוראים במקורות,מדהים לראות אנשים מכל קצוות תבל שאין בהם שום דבר משותף כביכול ,אלה לימוד מתחברים ולומדים יחד .הלימוד עושה אותם קרובים אחד לשני, מתרבויות שונות ,אבל לומדים ביחד.

יש כנסים משותפים של כל התלמידים שנפגשים פיזית עם הרב לייטמן מייסד ארגון בני ברוך. מורה שמעביר לנו את השיעורים בכל קצוות תבל. בכנסים אנחנו נפגשים אנשים שונים , מתרבויות שונות ,אבל לומדים כולנו ביחד את החכמה איך לאהוב באמת. לפעמים אדם שכל כך רחוק ממך בתרבות נראה כל כך קרוב לך בנשמה, כאילו נשמה שהייתה קרובה לך, אי אפשר להסביר את זה במילים. אני פוגשת אנשים שונים ממך לגמרי ,אבל בלב אנחנו דומים ,קרובים ממש, מדהים לראות את זה שדווקא שוני יוצר השלמה ,ופחות מרגישים את השוני ,יותר את החיבור שנוצר .כאילו חוזרים אלינו אותם 10 שבטים אבודים, אנשים שקרובים לנו בנשמה, יותר קרובים מקרובי משפחה. קשה להסביר את זה במילים צריך פשוט לחוות ולהרגיש.

אני מאושרת שאני לומדת קבלה ,זה נתן לי מקום לצמוח ולהתפתח יחד עם הרבה אנשים תלמידים כמוני שכל אחד מביא ותורם את המקום שלו בפאזל שמביא אותנו למשהו שלם וטוב.